Start Touren ZIN-WIW - Teinson

Foto: Joris Hollebosch, Intersoc Belgium
m 2000 1900 1800 1700 3,5 3,0 2,5 2,0 1,5 1,0 0,5 km

Teinson

Langs de Navisence naar het einde van het dorp

Stroomopwaarts wandelen langs het lage of hogere oeverpad tot de brug aan Teinson.  Terugkeren doe je langs de oude dorpsstraat.

• Het hogere pad wordt tevens gebruikt als skipiste. Opgelet voor dalende skiërs.
  • Het pad langs de oever is prima terrein voor je eerste stappen met sneeuwschoenen!
Mieke Louwette
Aktualisierung: 27.03.2020

Wegbeschreibung

• Ga naar de hoofdstraat in het dorp en zak tussen 'La Ferme' en 'Hotel Europe' naar de rivier.
  • Steek de brug over en sla linksaf. Bij de eerste splitsing zak je niet af naar het oeverpad. Je blijft rechts het hoogste pad aanhouden. Dit neemt je lichtstijgend mee tot aan de kruising met het bochtig singline-pad ('Teinson'), waar je links afdaalt en de brug over de Navisence oversteekt.
  • Wil je een vlakke wandeling, neem dan het overpad tot aan de brug.
  • Terugkeren naar het hotel vanuit de parkeerplaats doe je langs de stijgende straat rechts richting dorp.