30 Tage Pro gratis testen Community
Start Touren Termáltúra, Regede - Tót-Morácz

Video: Outdooractive Redaktion
  • / Terme 3000 - Moravske Toplice
m 210 200 190 180 25 20 15 10 5 km
A Parktherme Bad Radkersburgot és a Terme 3000-ret összekötő biciklitúra. Egy termáltúra során két fürdő között, vidéki környezetben kerekezhetünk.
Ezen a túrán keletre indulunk és a Muravidék szántókban gazdag falvait látogatjuk meg.  Számos csodás kis templommal találkozhatunk a Revence síkján. Viszonylag hamar átkelünk az osztrák-szlovén határon. A végállomás Alsómarác ahol a termálfürdő hatalmas csúszdáival várja az odaérkezőt.

Martyánczon mindenképpen térjünk be a Szent-Márton templomba, melynek csodás freskóit érdemes megtekinteni.
Profilbild von Márton Leitold
Márton Leitold
Aktualisierung: 01.10.2021

Parktherme Bad Radkersburg (208 m)
///gärtnerin.sanft.reale

Terme 3000

Wegbeschreibung

• A fürdőből a Murával párhuzamosan elindulunk az Alfred Merlini Alleen, majd a Badstraßéról a Zollamt mellett jobbra fordulunk a Grazertorplatzra.
  • A híd alatt folytatjuk, majd a Mitterling utcántekerünk tovább, ami később Kläranlageweg néven megy tovább.
  • Erről az útról balra kanyarodunk a Lääfeldre, majd jobbra a az L205-ös útra.
  • Az úton haladva áttekerünk Sicheldorfon, áthaladunk az osztrák-szlovén határon, majd Gederócz (Kőhida - Gederovci) a körforgalom 3. kijáratán távozunk.
  • Eltekerünk Krajnáig (Véghely), majd a főutcán balra kanyarodunk.
  • Egészen Szkakóczig  (Szécsényfa - Skakovci) tekerünk, ahol jobbra kanyarodunk a hármaselágazásnál.
  • Átteketünk Pussóczon (Pálmafa - Puzevci) ahol a Lendva patak folyik, Nyíreslehoméren (Lemerje), Goriczán (Halmosfő - Gorica), majd átkelünk Puczincz (Battyánd - Puconci) előtt a vasúti átkelőn, mely után balra Puczincznek kanyarodunk.
  • Az első lehetőségnél jobbra kanyarodunk, és ez az út elvezet minket Martyánczra (Mártonhely - Martjanci).
  • Áttekerünk a falun és megérkezünk Tót-Moráczra (Alsómarác - Moravske Toplice), ahol a templomig tekerünk.
  • A templomot követően az első utcán jobbra kanyarodunk, majd balra a termálfürdő parkolóját.