Start Touren Po sledeh zgodovine na Debeljak (1628m)

Po sledeh zgodovine na Debeljak (1628m)

Bergtour · Slowenien
Turizem Dolina Soce Verifizierter Partner  Explorers Choice
  • Smerokaz pri parkirišču nad Drežniškimi Ravnami. Izberemo smer Krasji vrh.
    / Smerokaz pri parkirišču nad Drežniškimi Ravnami. Izberemo smer Krasji vrh.
  • / Del poti je tudi Pot miru
  • / Dobro označena pot po bukovem gozdu.
  • / Izberemo smer proti snežni jami
  • / Ob poti
  • / Vsepovsod ostaline vojne
m 2000 1800 1600 1400 1200 1000 800 600 8 7 6 5 4 3 2 1 km

Če bi se radi za trenutek preselili v zgodovino, je vzpon na Debeljak prava izbira. Ponuja ne le dokaj udobno hojo po bukovem  gozdu, ampak tudi čudovite razglede na vse strani.

S parkirišča Pri koritu nad Drežniškimi Ravnami sledimo označena pot na Krasji vrh. Na začetku parkrat preči serpentinasto cesto in nas v nadaljevanju pelje skozi lep bukov gozd . Dobro označena mulatjera se vije do prvega označenega razpotja. Zavijemo desno v smer Snežne jame. Po par minutah hoje opazimo na desni strani utrjeno mulatjero. Med travo poiščemo stezo in ji sledimo skozi redek gozd, med skalami. Pot se na trenutke zgubi med kamni porušene mulatjere, a z malo truda jo lahko hitro najdemo in ji sledimo. Do vrha ni daleč in gremo lahko tudi kar "za nosom". Mnogi jarki in druge ostaline vojne pričajo o težki zgodovini vrhov tod okoli. Vrh nas nagradi z razkošnimi razgledi na vse strani neba. Na zahodu uzremo višjega soseda, prav tako lepega razglednika - Krasji vrh.

Vračamo se po isti poti. Na približno polovici poti navzdol se lahko pri smerni tabli, ki kaže proti planini Zaprikraj, sprehodimo še do nje in si privoščimo odlične mlečne izdelke.

Pot na izhodišče lahko spremenimo in obiščemo planino Zaprikraj. Od tam vodi do izhodišča cesta, ki jo prečka pot, po kateri smo se vzpenjali.

Ksenija Vogrinc
Aktualisierung: 23.01.2020

Pot je v zgornji tretjini neoznačena. Na poti proti vrhu je zaradi konfiguracije terena potrebna pazljivost.

Pohodni čevlji, priporočljive so tudi pohodne palice.

Ljubitelji brezpotij se lahko preizkusijo v iskanju poti po SV grebenu Kožljaka, kjer vodi neoznačena steza od lovske koče nad planino Zaprikraj.

Parkirišče nad vasjo Avsa (750 m)

Debeljak

Wegbeschreibung

S parkirišča Pri koritu sledimo oznakam, ki nas peljejo v smer Krasji vrh. Na prvem večjem odcepu poti, na 1450m, sledimo oznakam Snežna jama. Vzpenjamo se po označeni poti in ko na desni zagledamo utjeno mulatjero, ki pelje desno od poti na Krasji vrh, ji začnemo slediti. Na trenutke se steza zgubi v visokih travah, a je nadaljevanje po terasasto speljani nekdanji mulatjeri logično. Če sled izgubimo se lahko povzpnemo kar naravnost navzgor do vrha, ki ni daleč. Vračamo se po isti poti.

Iz Kobarida do Drežniških Raven vozi v poletnih mesecih turistični avtobus Hop ON OFF.

Iz Kobarida se peljemo v smeri Drežnice. V vasi nas smerokazi usmerijo levo proti Drežniškim Ravnam, od tam pa sledimo oznakam za planino Zapleč.

Brezplačno parkirišče Pri koritu nad Drežniškimi Ravnami

Streckentour Rundtour aussichtsreich familienfreundlich kulturell / historisch geologische Highlights botanische Highlights Geheimtipp