Start Touren Po poti Silva Korena na Krn (2244 m)

Po poti Silva Korena na Krn (2244 m)

Bergtour · Julische Alpen
Turizem Dolina Soce Verifizierter Partner  Explorers Choice
  • Del zavarovane poti na poti Silva Korena.
    / Del zavarovane poti na poti Silva Korena.
    Foto: Mija Kokošin, Turizem Dolina Soce
  • / Razgled z vrha na Krnsko jezero in Triglav v ozadju.
  • / Vzpon po poti Silva Korena.
  • / Spominska plošča med vzponom.
    Foto: Mija Kokošin, Turizem Dolina Soce
  • / Razgled na dolino.
0 500 1000 1500 2000 2500 m km 2 4 6 8 10 12 14 16

Razgibana in zelo zahtevna planinska pot nas bo popeljala čez atraktivne predele južnega in jugozahodnega krnskega pobočja, kjer bomo med strmim vzponom lahko občudovali izjemne razglede.

Pot po drežniški krajini nas bo vseskozi presenečala, saj nas bo sprva vodila čez pašnike, kjer se pasejo drežniške koze, po gozdu in vzdolž potočkov vse do konca gozdne meje, kjer se ob vznožju strme skale, ki vodi na vrh Krna, prične prava avantura. Tu nas bodo takoj pričakale skobe, jeklenice in lestve, ki nam bodo pomagale pri nenehnem strmem in zelo zahtevnem vzpenjanju proti vrhu, vmes pa bomo ob lepem, jasnem vremenu lahko občudovali prekrasne razglede na Soško dolino in okoliška gorovja.

Malce pod vrhom, V Gomiščkovem zavetišču na Krnu, ki je stičišče treh planinskih poti, ki vodijo na Krn, se bomo predvsem v poletnih mesecih lahko okrepčali s pijačo in toplim obrokom, na vrhu pa bomo ob sončnem vremenu dodatno nagrajeni z veličastnim razgledom na zahodne Julijske Alpe in na dolino reke Soče.

Za pot Silva Korena je potrebna zelo dobra psiho-fizična pripravljenost.

Mija Kokošin
Aktualisierung: 28.01.2020

Na travnatih in ostalih nezavarovanih predelih je zaradi spolzkosti in strmega terena potrebna izjemna previdnost. Obstaja možnost, da je v pozno spomladanskem času pod vznožjem južne stene še sneg, zato svetujemo, da se pred odhodom o tem posvetujete.

Obvezna čelada, samovarovalni komplet in dobra pohodniška obutev.

Drežnica (545 m)

Krn (2244 m)

Wegbeschreibung

Iz Kobarida se na obvoznici odcepimo na cesto v smeri Drežnice. Zapeljemo čez Napoleonov most in zavijemo levo v Drežnico. Ko prispemo, zavijemo desno in se peljemo do parkirišča pri osnovni šoli, kjer je izhodišče naše poti na Krn. Od tu nas vseskozi markirana pot pelje skozi gozd in pašnike do table za Triglavski narodni park, kjer se usmerimo levo v smeri bivaka in zelo zahtevne poti na Krn. Vseskozi markirana, strma, gozdna pot nas pripelje do Bivaka na Črniku, kjer zavijemo ostro levo in nadaljujemo po markirani poti skozi gozd. Sledi prečenje pobočij, ki nas pripelje do začetka zelo zahtevne zavarovane poti, kjer se ob pomoči jeklenic in skob pričnemo strmo vzpenjati po skalnatem področju. Po dveh odsekih zavarovanih predelov se prične strm, nezavarovan del po travniškem pobočju, kjer je potrebna večja previdnost, saj je v mokrem in suhem vremenu velika nevarnost zdrsa. Ko nas pot pripelje na razpotje, zavijemo levo in nadaljujemo naprej po poti Silva Korena. Desno se namreč pot priključi poti iz planine Kuhinja. Sledi strm, izpostavljen, vendar dobro zavarovan predel, kjer se vzpenjamo ob jeklenicah ter po dveh navpičnih lestvah, potem pa se pot počasi položi in nas pripelje do Gomiščkovega zavetišča na Krnu. Do vrha Krna nas loči 10 minut. Nazaj se do Gomiščkovega zavetišča vrnemo po isti poti, nato zavijemo na pot proti planini Kuhinja vse do razpotja, kjer izberemo južno pot proti Drežnici. Nekaj časa hodimo po razglednem travnatem pobočju, potem pa vstopimo v gozd in sledimo dobro označeni poti mimo lovske koče vse do razpotja, kjer stoji tabla za Triglavski narodni park. Tu zavijemo levo in se po isti poti vrnemo nazaj v Drežnico.

Z vlakom so na Most na Soči dnevne povezave z Ljubljano, Bohinjsko Bistrico in Novo Gorico. Če pripotujete z vlakom na Most na Soči, se uskladite z voznim redom avtobusnih prevozov iz železniške postaje v Tolmin in potem iz Tolmina naprej proti Kobaridu/Bovcu ali pa pokličite lokalnega prevoznika.

Vozni redi vlakov: https://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/vozni-redi.

Vozni redi avtobusov: https://www.nomago.si/avtobusne-vozovnice/vozni-red

Lokalni prevozniki: https://www.soca-valley.com/sl/dolina-soce/kako-do-nas-in-po-okolici/lokalni-prevozniki

V poletni turistični sezoni pelje v zgodnjih jutranjih urah iz Kobarida v Drežnico brezplačen avtobus hop-on hop-off.

Iz smeri Nova Gorica: Nova Gorica - Kanal - Kobarid - Drežnica.

Iz smeri Ljubljana: Ljubljana - Idrija - Tolmin - Kobarid - Drežnica.

Iz smeri Bled/Bohinj: Bled - Bohinjska Bistrica - Soriška planina - Podbrdo - Tolmin - Kobarid - Drežnica.

Iz smeri Bovec: Bovec - Kobarid - Drežnica.

Parkiramo na parkirišču pri osnovni šoli v Drežnici.

Karta Planinske zveze Slovenije: Krnsko pogorje, 1: 25 000

Rundtour aussichtsreich kulturell / historisch geologische Highlights botanische Highlights faunistische Highlights Geheimtipp Gipfel-Tour ausgesetzt versicherte Passagen Kletterstellen Grat